Fly like a bird and keep the moment for a lifetime!
Брандиране на парапланер
Брандиране на парапланер
Вашето фирмено лого, послание, телефон и др. могат да бъдат изработени от висококачествено фолио и залепени на крилото.
Платът на лепенката е изработен от същия материал, от който се правят самите парапланери, а високо-якостното лепило не уврежда крилото.
Фолиото, което използваме е немско производство.
Пишете ни на fly@extremeuniverse.bg , като ни изпратите:
снимка и размери на Вашето крило. Текста или логото, с които искате да брандираме парапланера.
Ние ще Ви отговорим с цена и срок за изработка.
Ето едно проучване, което обяснява за силата на въздушната реклама:
Въздушната реклама – новото оръжие на маркетинга В борбата за потребителско внимание маркетинговите специалисти не се поколебаха да атакуват и от въздуха. Една от съвременните тенденции, които все повече си пробива път и печели популярност, е използването на въздушна реклама. Това сочи проучване за нетрадиционни форми и начини за реклама на агенция “Милуърд браун” (Millward Brown), публикувано в списание “Рисърч мегазин” (Research magazine). В основата на маркетинговото проучване е съпоставка на традиционните и нетрадиционните рекламни форми спрямо целевите групи.
Резултатите от изследването показват, че ефективността от въздушната реклама и промоции се нарежда на второ място след телевизионната реклама. Една от основните причини за този извод е големият брой потенциални потребители, който се покрива с авиационни промоции. Освен това атрактивността и психологическият фактор задържат вниманието на реципиентите значително повече, отколкото всеки друг тип реклама. Към тази реклама не може да се свикне, защото тя не се случва с честотата на телевизионната и просто няма възможност да стане досадна. Така смятат анализаторите от “Милуърд браун”. Те определят въздушната реклама като алтернативна външна реклама. Тя която достига своите реципиенти по един уникален начин в пространство, което не е задръстено от други реклами.
Доказателство за ефективната цена на въздушната реклама (CPM – cost per thousand) дават анализатори от агенцията за маркетингови изследвания в областта на медиите “Арбитрон” (Arbitron). Те посочват за пример пускането на държавна лотария в САЩ. Тогава рекламният бюджет бил разпределен между телевизионна, радио- и външна реклама. След края на кампанията е направено изследване за въздействието на реклама, което показало, че 70% от населението знае за старта на лотарията. На въпроса как са научили запитаните посочват следните отговори: от рекламни билбордове – 21.6%, от радиореклама – 19.8%, от въздушна реклама – 18.3%, от реклама по телевизията – 15.9%, от рекламни плакати по улиците – 14.9%. Това означава, че въздушната реклама се е наредила на трето място по ефективност, а за нея са изразходвани само 6% от общия рекламен бюджет.
Този уебсайт използва бисквитки, за да подобри вашето преживяване. Ще приемем, че сте добре с това, но можете да се откажете, ако желаете. Настройки на бисквиткитеПРИЕМАМ
Политика за поверителност и бисквитки
Преглед на поверителността
Този уебсайт използва бисквитки, за да подобри вашето преживяване, докато навигирате през уебсайта.От тези бисквитки бисквитките, които са категоризирани според нуждите, се съхраняват във вашия браузър, тъй като са от съществено значение за работата на основните функционалности на уебсайта.Ние също така използваме бисквитки на трети страни, които ни помагат да анализираме и разберем как използвате този уебсайт.Тези бисквитки ще се съхраняват във вашия браузър само с вашето съгласие.Освен това имате възможност да се откажете от тези бисквитки.Но отказът от някои от тези бисквитки може да окаже влияние върху работата ви със сърфирането.
Необходимите бисквитки са абсолютно задължителни, за да функционира правилно уебсайтът. Тази категория включва само бисквитки, които гарантират основните функционалности и функции за сигурност на уебсайта. Тези бисквитки не съхраняват никаква лична информация.