Летяща реклама с Екстрийм Юнивърс! Доверете са на опита ни, ние знаем как да накараме посланието ви да полети!

Подробна информация ще намерите в раздел Въздушна реклама.

Въздушна реклама – новото оръжие на маркетинга

В борбата за потребителско внимание маркетинговите специалисти не се поколебаха да атакуват и от въздуха. Една от съвременните тенденции, които все повече си пробива път и печели популярност, е използването на въздушна реклама, сочи проучване за нетрадиционни форми и начини за реклама на агенция „Милуърд браун“ (Millward Brown), публикувано в списание „Рисърч мегазин“ (Research magazine). В основата на маркетинговото проучване е съпоставка на традиционните и нетрадиционните рекламни форми спрямо целевите групи.

Резултатите от изследването показват, че ефективността от въздушната реклама и промоции се нарежда на второ място след телевизионната реклама. Една от основните причини за този извод е големият брой потенциални потребители, който се покрива с авиационни промоции. Освен това атрактивността и психологическият фактор задържат вниманието на реципиентите значително повече, отколкото всеки друг тип реклама. Към тази реклама не може да се свикне, защото тя не се случва с честотата на телевизионната и просто няма възможност да стане досадна, смятат анализаторите от „Милуърд браун“. Те определят въздушната реклама като алтернативна външна реклама, която достига своите реципиенти по един уникален начин в пространство, което не е задръстено от други реклами.

Доказателство за ефективната цена на въздушната реклама (CPM – cost per thousand) дават анализатори от агенцията за маркетингови изследвания в областта на медиите „Арбитрон“ (Arbitron). Те посочват за пример пускането на държавна лотария в САЩ, когато рекламният бюджет бил разпределен между телевизионна, радио- и външна реклама. След края на кампанията е направено изследване за въздействието на реклама, което показало, че 70% от населението знае за старта на лотарията. На въпроса как са научили запитаните посочват следните отговори: от рекламни билбордове – 21.6%, от радиореклама – 19.8%, от въздушна реклама – 18.3%, от реклама по телевизията – 15.9%, от рекламни плакати по улиците – 14.9%. Това означава, че въздушната реклама се е наредила на трето място по ефективност, а за нея са изразходвани само 6% от общия рекламен бюджет.


                                      Летяща реклама с „Екстрийм Юнивърс“ ООД

Можете да се възползвате от нашите услуги при откриване на хотели, офис сгради, нови съоръжения. Въздушната реклама е подходяща и за изложения, партита , сватбени тържества , обяснение в любов , атрактивно поднасяне на подарък.

Ето няколко предложения за летяща реклама:

  • Теглене на транспарант от моторен парапланер, делтапланер или ултра – лек самолет.

  • Пускане на лефлети, бюлетини или брошури от въздуха.

  • Брандиране на въздухоплавателното средство с фирменото Ви лого.

  • Въздушно фото и видео заснемане.

Впечатлението, което прави един летящ транспарант  е в пъти по – въздействащо от такъв поставен на сграда, билборд, пилон и др.

Вашето послание може да бъде отпечатано на транспаранти с  различни размери започващи от 1.5 м. (височина) на 3 м. (дължина) и достигащи 3 м. (височина) на 5 м. (дължина).

Цената на услугата се определя на база полетно време. За по – подробна информация, моля не се колебайте да се свържете с нас.

Използвайте въздействието на една летяща реклама.

Ние имаме крилете, с които вашето послание ще полети!